Mesaje de eroare

În cazul în care ați încărcat cartela dar în continuare nu puteți urmări programele TV, verificați următoarele lucruri:

  1. Dacă pe ecran apare mesajul SUBSCRIPȚIE EXPIRATĂ sau ACCES INTERZIS urmați pașii de mai jos:
    • Opriți receptorul pentru 1 minut;
    • Porniți receptorul și lăsați-l pe canalul 2 (TVR1) până dispare mesajul.
  2. Dacă pe ecran apare mesajul LIPSĂ SEMNAL verificați:
    • receptorul să fie pornit și conectat la televizor;
    • cablul dintre antenă și receptorul Focus Sat să fie intact;
    • antena să nu aibă în față un obstacol;
    • antena să nu fie acoperită de zăpadă;
    • antena este posibil să fie dereglată, sunați la serviciul clienți la telefon 021-406-7220 și solicitați intervenția unei echipe tehnice
mergi înapoi la prima pagina
Acest website foloseşte cookie-uri detalii